tiistai 31. maaliskuuta 2015

Hyvän mielen juttuja

Mä kävin läpi mun puhelimen kuvia ja totesin että mulla on viime aikoina ollu tosi paljon kaikkia juttuja joista on tullut tosi hyvä mieli. Toivon että joku tätä lukeva joko iloitsee mun puolesta tai tajuaa kanssa kuinka ne on välillä ne ihan pienimmät jutut jotka oikeasti merkitsee!

Kerttulin kanssa on ihana asua. Me tehtiin yhdessä ihan ssaaairraaan hyviä pitaleipiä! Mä leivoin meille leivät ja Kerttuli teki täytteeksi mustapapumössöä. Halpaa, terveellistä, niin hyvää. Maustoin omani lisäksi vielä ihan superhyvällä tulisella salsalla, hapukoorilla, salaatilla ja kurkulla. Mitä järkeä ostaa kaupasta tortilloja täynnä säilöntäaineita kun pitaleivät pyörähti kaapista löytyneistä aineksista noin puolessa tunnissa kohotuksineen ja paistoineen?



Musta on todella mukavaa, kun tapaan jotain Kerttulin kavereita ja se esittelee mut ensin kämppiksenä ja lisää sitten heti perään, että en ookaan pelkkä kämppis vaan todella hyvä ystävä. Meillä yhdessä asuminen ei ole pelkästään vuokrarahojen kanssa säätöä, keskustelua siitä kumpi ostaa vessapaperia tai tiskiainetta, taikka sitä no-mun-piti-siivota-mut-mä-en-ehtinykää. Se on kanssa niitä juttuja joista tulee tosi hyvä mieli.

Se on sitä kun Kerttuli maalaa ja mä syötän sille keksiä joita me ollaan yhdessä leivottu.



Se on sitä kun Kerttuli lahjottaa mulle sen tekemän maalauksen johon mä ihastuin hirveästi. Ja kuinka mä suunnittelen että ripustan sen seinälle kun muutetaan syksyllä uuteen kotiin!



Ja sitä kun maalauksen takapuolella on omistuskirjoitus josta tulee ihan tosi onnellinen olo.



Ja sitä kun me vaan vietetään pieni tanssimishetki yhdessä.



Mua nauratti yks päivä kun olin ratikassa matkalla kotiin hammaslääkäristä ja mulla oli puoli naamaa puuduksissa. Musta oli hauskaa kun otin joku tuhat selfietä typerillä ilmeillä ja kanssamatkustajat katteli että mistähän tuokin on karannut.



Mulla oli kerran tosi tosi tosi tosi hyvä hiuspäivä!



Ei paljoa sade haittaa jos saa laittaa ihanaa huulipunaa ja pirteän pinkin takin!


Ihanaa kun on hetki aikaa ja ehtii käydä sovittelemassa kesähattuja! Ja ottaa urpoja selfieitä joiden ei ikinä pitäny päätyä julkiseen levitykseen mutta tässä sitä ollaan...



Ruoka saa mut aina ihan väkisinkin hyvälle mielelle. Erityisesti hyvä ruoka. Ja ilmainen!



Ja ilmainen viini… Happy birthday BFM 10y!

Ihan erityisesti mua ilahduttaa kun maltan pysähtyä ja ihastella juttuja, joiden ohi mä yleensä viiletän nenä kiinni iPhonen ruudussa. Vielä enemmän mua ilahduttaa, jos onnistun nappaamaan kauniin kuvan ja voin jälkeenpäin muistella, kuinka kivalta tuntui sillä hetkellä. Ihanaa kun puhelimissa on nykyisin niin hyvät kamerat! On kanssa hauskaa, kun on puhelimessa sovellus ja kuviin voi laittaa kaikkia filttereitä khihi.



Joskus ne on niitä ihan yksinkertaisimpia juttuja!


HUONON MIELEN JUTTUJA!!!

Kakka sää ja huono hiuspäivä.

Siinäpä se. Mulla ei oo hirveesti valittamista.



2 kommenttia: