torstai 12. maaliskuuta 2015

Kevät!

Tsau!

Koska viime postauksesta on, tättädää, yksi kuukausi, tää postaus on taas ihan yltiöpitkä! Koska en todellakaan jaksa ruveta kirjoittamaan kaikesta yksityiskohtaisesti ja toisekseen ruveta järkkäämään näitä tuhatta kuvaa johonkin järjestykseen, kirjoitan lyhyesti kaikesta kuvien perusteella! Hehee!

Iltamaisema ikkunasta

SUOMI-VIIKONLOPPU

Kävin tosiaan Helsingissä viikonloppuvierailulla helmikuun alussa ja ehdin mahduttaa uskomattoman paljon ohjelmaa kolmeen päivään!

Ostin uuden (käytetyn) puhelimen (iPhone 5) ja join vähän viiniä. Emppu toi mulle Pietarista IHANAN Macin kirkkaanpinkin huulipunan, sävy on Matte Yum Yum Candy!

Käytiin Ikeassa ja siellä myytiin "jellyshotteja" eli vissii jotain hyytelö-hilloke-mitä-lietä.

Joonan ystävänpäivän pippaloissa olin elementissäni!

Laivassa opiskelin ja nautiskelin olutta.


TYYLI, HIUKSET, SHOPPAILU YMS.

En oo mitenkään erityisesti shoppaillu, mutta oon tehny pari huippulöytöä Humanasta. Lisäksi jo mun aiemmin mainitsema Macin pinkki huulipuna ansaitsee lisähuomiota.

Mun hiukset on niin pitkät! Ja ihanan väriset ja hyvässä kunnossa!

Löysin Humanan 1,50 € -päiviltä ihan sairaan makeen tuulitakin! Kahikahi!


Vintage-Humanasta löysin kauan himoitsemani farkkutakin, niinkin edullisesti kuin 14,50 €. Ja on kaikenlisäksi Levi's!

Huulipuna!!! Ja mun lemppari kotonahengailupaita.

KOULU

Koulun parissa on pitänyt kiirettä. Tavallisen pänttäämisen lisäksi sekaan on mahtunut hauskoja kuvauksia. Ensi viikolla on kaks koetta! Hui!

Osa mun mahtavasta tiimistä viikonlopun Multicamera-harjoituksen parissa. Ekana päivänä kuvattiin muutama pätkä kuvitteellisesta elokuvasta, jonka pääosassa oli prostituoitu nimeltään Wasp. Wasp rakastuu bisnesmieheen, mutta paha venäläinen sutenööri yrittää estää nuorten rakkauden. Tarina ei kerro kuinka parille käy. Tehtiin "leffasta" tarkoituksella ihan järkky. Seuraavana päivänä kuvattiin lyhyt pätkä talk show'sta, jossa etualalla näkyvä sutenööriä esittänyt Marko esitti elokuvan ohjaajaa ja näyttelijää, Marco Järventinoa. Itse esitin talk show'n juontajaa.


Olin kameramies...

…ja maskeeraaja...
…ja talk show'n emäntä!


VAPAA-AIKA JA KAVERIT

Havainnollistava kuvasarja nimeltään "Perjantai-ilta ja lauantaiaamu".



Vietettiin tuskallinen yö sinnitellen hereillä ja katsoen Oscareita!

Aamuseiskalta oli ihan siistin näköistä.

Ihana kämppis! <3


VALOKUVAUSTA PUHELIMELLA

Ihana Elisa lahjoitti mulle vanhan Olloclipin iPhone-linssinsä kun mun vanha ei tietty käynyt tohon uuteen puhelimeen. Oon ihan innoissani tutkinu maailmaa makrolinssin läpi.


Luomiväri

Huulipuna ja karva


Kokoelma silmiä

Untuva


Kalansilmä

 RUOKAA!!!

Kokkailtu on!

Lindströmin pihvejä! Vai lindströminpihvejä?

Hupsistakeikkaa.


Ihana Kerttuli leipo mulle banaanileipää. Se on NIIN hyvää!

Opin Kerttulilta helpon ja hyvän reseptin: papuja, pinaattia, valkosipulia ja currya!


EMPPU TALLINNASSA

Ihana Emppu tuli viikonlopuks kylään ja meillä oli ihan sairaan hauskaa! 

Vein Empun Gotsuun, kjeh. Kimchi oli niin tulista että nenä ja silmät valu ihan solkenaan, mutta ah niin hyvää!

New Yorkin taksi -mekko!

Meiän piti lähteä bailaa mut Emppu vaan nukku

Käytiin Teletornissa ja siellä tuuli


Vanalinn ja turistipose ja hieno filtteri


 TÄNÄÄN

Kuvataan yhelle kurssille VOT-projektia, lyhyttä journalistista klippiä jonka aiheena on suomalaiset Virossa. Oli mahtava kuvauspäivä, mulla on tosi hyvä tiimi ja sää oli pitkästä aikaa suorastaan kesäinen! Napsin muutaman kuvan kun olin niin onnellinen ja kaikkialla oli niin kaunista.






Taas tää megaihana huulipuna… Vähän teennäinen virnistys mutta oli niin ihana auringonpaiste ja mun huulipuna oli niin ihanan kirkasta ja tukkakin oli hyvin!

Mun makaroni (Must Pudelissa, oli muuten hyvää pastaa!) oli vihanen.

Ei muuta kun lisää näitä aurinkopäiviä!
Rakkaudella, Krista <3333

2 kommenttia: